Angående bilden från förra inlägget



Jag är av den fasta övertygelsen att man får igen flera gånger om det man har gett ut...
När man som en nära vän till familjen kan, först vara kontaktperson till en familjemedlem i den familj man är nära vän med, sen förse samma familjemedlem med diverse droger och samtidigt använda själv för att så småningom stjäla från sin närmaste vän i nämnda familj , då har man nog gett ut lite för mycket åt fel håll.... 

Nu till det bästa av allt... Jag behöver bara luta mig tillbaka och se på när fallet kommer! För det kommer!  Var så säker!
Och du...  Jag kan vänta, jag har all tid i världen!

Hoppas du tycker att det var värt det!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0