En sorgens dag



Idag fick vi veta att en av dotterns vänner dött i vad som förmodas vara en överdos.. Jag träffade honom i onsdags och pratade en stund med honom och frågade hur det var med honom osv. Han såg så fruktansvärt sliten ut, insjunken och trasig.. Jag sa till honom att han måste börja vara rädd om sig och ta hand om sig själv.. och han svarade att joodå.. han skulle försöka... Knappt ett dygn senare var han död!  27 år gammal eller ung kanske man ska säga...

Vet inte riktigt vad jag ska skriva..  Nää.. ger upp för ikväll nu. Får bli en annan dag/kväll...



Gud
Ge mig sinnesro att acceptera
det jag inte kan förändra.
Mod att förändra det jag kan,
och förstånd att inse skillnaden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0