Forts. Dagen idag




Har varit och jobbat idag som sagt var..  Det var så roligt att träffa alla arbetskamrater igen.  Dom är så supertrevliga allihop och det känns som att man känt dom i evigheter.
Dagen gick nästan för fort!

Fick höra av chefen idag att jag ska vidare till andra arbetsuppgifter fr.o,m i vår någongång. Ska jobba i kassan en del av tiden men ska jobba på en annan avdelning också och det ser jag som en rejäl utmaning och ett uppsving... Den avdelningen är nog en av de mest krävande när det gäller kundkontakt.  Hur som helst så ser jag fram emot det och det känns som att man tar sig framåt sakta men säkert!

Nu ska jag iväg till några vänner och hälsa på. Länge sen jag var dit faktiskt..  Måste nog bättra mig när det gäller att hålla kontakten med mina vänner..  Är så dålig på att höra av mig men jag har dom nära mig ändå.. i mitt hjärta och i tanken... 
Alltid nåt...  (",)





Kommentarer
Postat av: Nancy66

Så härligt att allt flyter på. Kul med nya arbetsuppgifter, det fixar du galant.

Hoppas du får en fin söndag, kramen

2009-02-22 @ 15:43:01
URL: http://nancy66.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0