Rena rama helvetet!



Vilket otroligt kaos och vilken enorm sorg en god väns död innebär!  Nu var ju inte Thomas min vän, men min dotters och alla hennes vänners vän var han!  Det råder fullkomligt kaos och det finns ingen ände på eländet just nu. 
Dotterns vänner klappar ihop en efter en och jag säger bara: NU RÄCKER DET!   INGET mer FÅR hända med någon nu! Hör ni det allihopa? DET RÄCKER NU!! 
Snälla snälla snälla försök göra något BRA för er själva nu!!! Ta lärdom!!! Jag kan för mitt liv inte förstå varför ni måste vara så destruktiva...?  Ni måste (och det gäller er allihopa) börja ta hand om er och vara rädda om er! Ingen annan kan göra det åt er!  

Fråga er själva: Är det värt det??? Är eran destruktiva livsstil värt allt detta??????

Bara så ni vet, jag kommer att ta er en och en och prata med er... jag kan inte bara sitta still och inte försöka i alla fall. Men som ni vet är det ert eget val i slutänden..  Jag kan bara prata med er och hoppas på att någonting går in och fastnar hos er.. Men tills dess:  VAR RÄDD OM ER! Det finns bara en av var och en av er!


Gud,
Ge mig sinnesro
att acceptera det jag inte kan förändra.
Mod att förändra det jag kan och
förstånd att inse skillnaden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0