Skoterfärd



Idag har jag varit med bästaste Linda o Fredde på skoterfärd. Har inte kört skoter på säkert 15 år..
Vi hade en mycket trevlig dag, körde skoter, grillade i en skogskoja, körde mera skoter, hämtade Hannes på dagis med skotrarna och sen hem och där däckade jag, sov en timme, helt slut efter all frisk luft!

Resultatet av dagen: Träningsvärk i armen efter att ha dragit igång den.. (visste inte ens att jag hade dom musklerna) Ont i "gasartummen".... :-D   KUL var det!  Hmmm.. när jag nu känner efter så har jag faktiskt ont i hela kroppen... Känner mig som om jag vore 90 + Men det är det värt!  :-)


Tack så jättemycket för den bästa dagen på mycket länge Linda & Fredde! Ni är verkligen GULD värda för mig!!!

Nu ska jag stappla till sängen och sova.

With Love

Annlo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0