Allt möjligt



Idag har jag tänkt ta tag i sånt som legat vilande i väntan på...  ja vadå? I väntan på att jag ska ta tummen ur det berömda och göra det kanske!..! Skulle vilja åka till Luleå idag och bara gå omkring och göra ingenting men det känns som lite onödigt.
Tycker att jag har en massa krav och måsten på mig som jag inte riktigt orkar leva upp till just nu, så jag sorterar friskt och försöker välja ut och rangordna.. Viktigast först!  Nog om detta!

Har precis ätit frukost och ska nu hoppa i nå kläder och masa mig ner till tvättstugan, finns en hel del tvätt.

Uppdaterar under dagen...

Ha en fin dag!





Kommentarer
Postat av: eira

Hej vännen!!

Ha en bra dag du med!!

Kram på dig!



// Eira

2009-10-10 @ 13:38:47
URL: http://hilldur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0