Dagens begivenheter

Jaha, då var denna underliga dag till ände! För en riktigt underlig dag har det varit!
Var ju då först på en aktivitet som min "jobbcoatch" hade kommit på att jag ska göra. En sorts kurs där vi ska lära känna oss själva..??....  Hmm, tror nog att jag känner mig själv efter att ha levt med mig själv i 41 år!  Nåja, jag ger allting en chans iaf...Tiden lär ju visa om det hjälper mig till ett fast jobb.....

Sen har det varit händelser som jag inte kan eller vill gå in på här... Men en hel del förändringar är på intågande iaf.  Även där får tiden utvisa om det är bra eller mindre bra....

Har ju även varit på första steget i min utredning.. Intressant! Idag var det inte så mycket mer än att vi pratade om allt möjligt,, som man kanske gör när man träffar nya människor. Det var tal om mig naturligtvis men även om dom.. Vem dom är, utbildningar osv.  Tror nog att det där blir bra! Trivdes med dom så här som första intryck och det är ju viktigt.. Dom ska ju ändå rota i mitt innersta jag!

Dagen har snurrat på i en hiskelig fart och jag har i stort sett bara haft att följa med! Hoppas dock på en lugnare dag imorgon...

Nu är det sängen som gäller, är helt slut!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0