Godnatt...



Så, nu är denna dagen till ände!

Imorgon börjar min utredning som sagt var, det ska bli väldigt intressant och spännande och se vad den visar. Vet inte hur länge en ADHD utredning tar men det visar sig ju.

Har umgåtts med Linda & Fredde en sväng, skönt att allt löst sig. Men det är ju så att om man är bästa vänner så kan man och framför allt FÅR man bli arg på varandra.!. Även om man är dom bästaste av vänner så tycker och tänker man inte likadant i exakt alla lägen.. Man får och ska kunna rasa av sig! Det är vad som händer efteråt som avgör och visar vilken sorts vänner man egentligen är...
Jag är ju sån att jag tvärtänder men det går lika fort över igen.. För mig var saken utagerad samma kväll men Linda behövde lite längre tid på sig.. Helt okej faktiskt.. Man är olika som människor!




Ge mig sinnesro
att acceptera det jag inte kan förändra,
Mod att förändra det jag kan,
och förstånd att inse skillnaden!

Den håller i alla lägen!!!


Nåja.. Nu är det dags för sängen för mig.. sov så gott!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0