Livet i smått och stort

Imorgon påbörjas min ADHD utredning. Ska bli skönt att äntligen få det gjort!

Jag har levt hela livet med mig själv och skapat mina egna taktiker för att klara vardagen, så i sig så förändras väl inte världen så mycket för mig om jag har diagnos eller inte, men det ger en förklaring på saker och ting.
Sen kanske jag kan få hjälp att styra upp min kaosliknande tillvaro och det i sig är en ordentlig vinst!

Har ju ingen aning om hur länge en sån här utredning tar men det får väl ta den tid den tar. Kommer att uppdatera i ämnet...

I övrigt så har det varit ganska bra på dom flesta fronter.
Dottern är drogfri och har ett JOBB! Härliga tider!
Sonen sköter sig och sitt ganska bra..  Han har bytt till en mindre lägenhet och det var det bästa han gjort! Han orkar hålla ordning där på ett annat sätt. Ska föressten dit och hälsa på idag.

Nähäpp, nu är det dags att göra sig klar för att ta emot vad dagen än har i beredskap till mig!

Ha en fin dag!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0